15 Nisan 2013 Pazartesi

Okumayın çok saçma!

Bu yazıyı aslında Fransızca yazmak istiyordum. Ancak yazamam. Bazı şeylerin hatırası vardır. Kullanamazsınız onları. Bi köşede durur, durması rahatsız eder ama bir türlü atamaz, unutamazsınız. Mesela benim için ETİ Form paketleri öyle. Sinir oluyorum. Yesem, tatsız tuzsuz. Atmaya da kıyamıyorum. Sinir ediyor beni gördükçe. Fransızca yazamamamın tek sebebi ise Fransızca bilmemem.
Yazmak istediğim bazı konular var ancak sınırlar beni zorluyor. Hayatta girilmemesi gereken konular var biliyorum. Bugüne kadar dayandım ama sanırı daha fazla dayanamayacağım. Sizce de yoğurt dünyanın en önemli 5 besininden biri değil mi? Bu genelde dillendirilmez ama gerçekten öyle. Biz onun varlığına alışıp sussak da eminim ki yokluğunda biz de yok oluruz.
Bu akşamlık diyeceklerim bu kadar. Hepinize iyi öğlenden sonraları.

1 yorum:

  1. Albert Camus, Yabancı'yı hatırlattı. Bir romanın girişi olabilir pekala.

    YanıtlaSil