21 Nisan 2013 Pazar

Görüş ve Öneri Kutusu

1. Bence salak kelimesi bir hakaret olarak kabul edilmemeli ve argo sözlüğünden çıkarılmalıdır. Nitekim bu şekilde öz eleştiri konusunda sınıf atlayabiliriz. Örneğin bir kimse, bir salaklık yaptığı zaman "ulan ben zekiyim, neden böyle oldu o zaman" gibi yanlış bir soru ile değil "ben demek ki bu ölçüde salağım ve bu tip işlere kalkışmamalıyım" gibi bir önerme ile çözüme yaklaşabilecektir.

2. Bence futbol aslında o kadar da önemli birşey değil. Ama yine de Beşiktaş bu kadar kötü olmasa çok iyi olurdu.

3. Ömer Madra bu ülkenin en önemli isimlerinden, bu konuda çok netim. Ancak bugün hala emekli olamadıysa bu bizim suçumuz.

4. Milli birlik ve beraberliğe en çok ihtiyacımız olan günler hangisi diye düşünüyorum. Bulamıyorum. Bence "all we need is love."

5. Ölmüş adamın facebook duvarına "Allah rahmet eylesin" yazan insan; sen bugünkü ortalama internet kullanıcısının sadece 1 tık ötesindesin. Daha fazla değil.

6. Çoook sevdiğim bir kimse şöyle demişti : "Ülkeler demokrasi, partiler meritokrasi ile yönetilmeli." O anda suratına bön bön bakmıştım. Ama şu anda O'na o kadar hak veriyorum ki size anlatamam. Yalnız bir farkla. Bazı ülkelerde demokr... öhöm. Neyse.

7. Siyaset konuşmak kişinin içini kirletir. Edebiyat konuşmak, müzik konuşmak insanı temizler. İkisini dengelemeye çalışanlar yine iyi de, ikisinden de çakmayıp çaktığını sananlar çok fena.

8. Değerli çevre kulüpleri ve toplulukları; yapılan o kongre ve kurultaylar neredeyse hiçbir işe yaramıyor. Sizler bunlarla tatmin olup yeni arayışa girmediğiniz sürece bilin ki doğa için işler hep kötü gidecek.

9. Enver Aysever iyi adam.

10. Ufuk Uras kafası. Allah korusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder