14 Eylül 2011 Çarşamba

normalde benden duyacakların ama buralarda olmadığından duyamadıkların vol. 1

günlük hayat bence basit bir isim tamlamasından ibaret değil. günlük hayatlar yaşıyoruz. sanki uyanmak ve uyumak arasındaki zamandan ibaret bütün hayat. biz tedirginliklerimizi ileri dönük hesapları düşünerek yaşıyor, işlerimizi ise sadece bugünü düşünerek yapıyoruz. günü kurtarmak da bu olsa gerek. lakin işin bok tarafı, kafayla eylemlerin uyumsuzluğundan doğan tarif edilmez saçmalık.insanı asıl dehlize sürükleyen durum cidden bu olabilir. bugünü düşünerek yaşamak bir felsefedir. ileriyi düşünerek yaşamak da öyle. ancak ileriyi düşünerek yalnızca bugüne göre yaşamak bence modern kölelik çağının en büyük tinsel sorunu.
ben tanrı olsaydım kesinlikle dünyada takılırdım arada. düşünsene bir kere kaybedecek hiç birşeyin yok. herşey aslında senin ama karşındakilerin bundan haberi yok. üstelik boğazda iki duble de rakı içerdim kesin. boğazın bile benim olduğunu unutmaya çalışırdım. birkaç saatliğine boğaza ait hissedebilmek için.. bence tanrı için bile bu bir ihtiyaçtır.
gizli bilgi : aslında hayattaki en büyük uğraş kafanı yastığa koyup gözlerini yumduğun an ile uyuduğun an arasındaki zamanı sıfıra indirebilmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder